4070081407 |
La coordinació entre primària i secundària (Badia i Barberà del Vallès) |
2023-2024 |
Seminari de coordinació. Primària-Secundària |
|
|
|
20/10/2023 - 1/6/2024 (20 hores) de h a h |
|
CRP del Vallès Occidental VII |
|
Av Costa Blava s/n, edifici El Molí, 1r (Badia del Vallès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VII
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Plànol
|
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Treball conjunt entre els centres de primària i secundària per avançar en aspectes com el disseny i la planificació del currículum, la tutoria, les metodologies i l'avaluació formativa com a aspectes clau per a la transició entre etapes
|
| |
Objectius |
- Compartir criteris per a la programació, desenvolupament i avaluació de les competències de l'àmbit d'aprendre a aprendre.
- Dissenyar documents que puguin ser d'ús comú als centres per a facilitar l'assoliment d'aquestes competències.
|
| |
Continguts |
- La competència de les competències: aprendre a aprendre.
- Les competències pròpies de l'àmbit d'A a A.
. La dimensió d’autoconeixement respecte de l’aprenentatge.
. La dimensió d’aprenentatge individual.
. La dimensió d’aprenentatge en grup.
. La dimensió d’actitud positiva envers l’aprenentatge.
- Continguts clau
- Criteris d'avaluació
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Responsables de la coordinació Primària-Secundària dels centres de Badia.
|
| |
E-mail |
crp-badia@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|